آخرین اخبار
کد مطلب: 126077
هر محله يک ستاد امر به معروف/ اهالي محل براي احياي فريضه بپاخيزند
تاریخ انتشار : 1398/06/14 10:25:13
نمایش : 1036
فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) با بيان اينکه شعار امسال ستاد امر به معروف و نهي از منکر، تشکل ستادي و تذکر لساني است، گفت: پيش‌بيني شده تا شناسايي و حل مشکلات هر محله با محوريت اهالي خود محل انجام شود.
به گزارش  سلام لردگان، علي‌محمد اکبري ظهر امروز در ستاد امر به معروف و نهي از منکر چهارمحال و بختياري، گفت: در سه ماهه دوم امسال اقدامات خوبي در خصوص امر به معروف و نهي از منکر در استان صورت گرفت که از آن جمله مي‌توان به برگزاري روز دختر، انجام تذکر لساني در قالب گروه‌هاي آمران به معروف و ناهيان از منکر در سطح پارک‌ها و شهرها و... اشاره کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) با اشاره به اينکه انتظار مي‌رود نمازخانه ادارات که محل برگزاري نماز کارکنان است نسبت به ديگر نقاط سازمان وضعيت بهتري داشته باشد، افزود: ديده شده در برخي ايام خاص مثل عزاداري ائمه اطهار(ع) برخي اقدام به برگزاري مراسم‌هاي شادي مي‌کنند در همين خصوص تذکرات لازم داده شد و لازم است به مناسبت‌هاي مذهبي توجه شود.

وي با بيان اينکه شعار امسال ستاد امر به معروف تشکل ستادي و تذکر لساني است، عنوان کرد: پيش‌بيني شده تا شناسايي و حل مشکلات هر محله با محوريت اهالي خود محل انجام شود.

اکبري با اشاره به آغاز هفته امر به معروف و نهي از منکر از دهم تا شانزدهم شهريورماه، ادامه داد: برنامه‌هاي متعددي همچون تجمع سراسري طلايه‌داران در پايان نماز جمعه، سخنراني در خصوص امر به معروف و نهي از منکر پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه، غبارروبي گلزار شهدا و... براي اين هفته در نظر گرفته شده است.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس